E Hubnutí - hubněte pod dohledem odborníků
hlavní menu
» hlavní stránka » Eshop - spalovače tuku » ankety » nejčtenější články » vyhledávání na webu » redakce
AKČNÍ NABÍDKA
vliv nadváhy a obezity
» na naše tělo » na naši mysl » na naše okolí
začínáme hubnout
» motivace a cíle » stravovací návyky » cvičení na hubnutí » diety
udržení váhy
» ideální váha je ... » zdravý styl » jídelníček, potraviny ... » pohyb a cvičení
nadváha a obezita u ...
» dětí » dorostu » seniorů
poruchy přijmu potravy PPP
» poruchy příjmu potravy » anorexie » bulimie
Vaše rubriky
» on-line poradna » nutriční hodnoty potravin » recepty » výpočet BMI » Vaše příběhy
DOPORUČUJEME
» fitsport.eu » sportovniweb.cz » e-kulturistika.cz » strecink.cz » posilovny.net » carnitine.cz » spalovace-tuku.cz » creatine.cz » bcaa.cz » anabolika.cz » bilkoviny.cz » e-aminokyseliny.cz » e-mineraly.cz » e-protein.cz » e-vitamin.cz » gainer.cz » iontove-napoje.cz » sacharidy.cz » fitsport-jt.cz » koupaliste.net » e-dieta.cz » nitrix.cz
Web byl spuštěn 31.12.06


TOPlist



optimalizace PageRank.cz

matyc


matyc
matyc

Začínáme cvičit břišní svaly

Břišní svaly patří ke skupině svalů s velkou tendencí ochabovat. Proto je dobré je pravidelně procvičovat. Existuje nespočet variant cviků. My si ukážeme sérii 3 cviků. Každý protáhne jednu partii - šikmé svaly, přímé svaly břišní a spodní část břicha. Cvičení nevyžaduje žádné pomůcky a zabere minimum času ...

ZAHRADNÍ NÁBYTEK

Šikmé svaly břišní

Lehněte si na záda, nohy zvedněte vzhůru a pokrčte je v kolenou do pravého úhlu, upažte. Nohy přetáčejte střídavě na obě strany, kolena těsně nad podlahou, lopatky a dlaně držte na podlaze, hlava se neotáčí. Dodžujte pravý úhel mezi stehny a břichem. Pro zvětšení zátěže můžete nohy narovnat v kolenou - pak se snažíme na stranách držet špičky těsně nad zemí.
Břišní svaly


Spodní část břicha

Lehněte si na zem na záda. Natažené nohy jsou kolmo vzhůru. Upažte, dlaně přitiskněte k podlaze. Pánev zvedejte co nejvýše, záda neprohýbat, nohy vytlačujte nad břicho, ne nad hlavu. Můžete zkusit i variantu s vytáčením do stran - pak zapojujete i šikmé svaly.
Břišní svaly


Přímé svaly břišní

Klasický sed-leh s pokrčenýma nohama, chodidla na podlaze. Ruce za hlavu, hlavu opřete bradou o hrudník a plynule se zvedejte - třeba až ke kolenům a pak zase plynule zpět na zem. Vyzkoušejte si několik variant tohoto cviku s různou cílovou polohou hlavy - ke kolenům, do půlky, nebo jen pár centimetrů nad podlahu se setrváním několika vteřin v této poloze ...
Břišní svaly


Pokud cítíte ostrou bolest - přestaňte cvičit. Začínejte raději s méně zatěžujícími cviky, ale vytrvejte.


[Akt. známka: 1,77 / Počet hlasů: 30] 1 2 3 4 5
Autor: redakce | Vydáno dne 03. 01. 2007
22295 přečtení Informační e-mailVytisknout článek


spalovače tuku

naše anketa
Jste spokojeni se svou váhou?

ano (2797 hl.)
 
chci shodit 2-3 kg (2912 hl.)
 
chci shodit 4-10 kg (4096 hl.)
 
chci shodit 10-20 kg (3351 hl.)
 
musím shodit více než 20 kg (2813 hl.)
 
neřeším to (2591 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 18560

Rady a návody, které jsou na webu www.e-hubnuti.cz publikovány, nenahrazují léčbu obezity ani jiných nemocí ani lékařské vyšetření. Jakákoliv aplikace těchto rad a návodů je osobní věcí čtenáře a on sám je zodpovědný za jejich výsledky. Doporučujeme, aby zejména v závažných případech konzultovali čtenáři získané postupy se svým ošetřujícím lékařem nebo se obrátili na příslušné specialisty.

Redakční systém phpRS. Design a úpravy: ZAHRADNÍ NÁBYTEK.


Sportovní výživa